Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Culturism și dureri articulare. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

durere la gleznă în timpul tratamentului

Sport Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport? Sanatatea articulatiilor este esentiala pentru ca noi sa putem duce o viata activa, iar pentru a le putea ingriji asa cum trebuie, este util sa intelegem ce se intampla cu articulatiile noastre in timp ce facem sport. Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport? Sportul face parte dintr-un stil de viata sanatos si suntem incurajati sa facem miscare inca din copilarie si pana tarziu in viata.

Se intampla, insa, uneori, sa suferim de dureri articulare sau musculare dupa ce facem sport, iar in majoritatea cazurilor este vorba de o suprasolicitare articulara, musculara, sau o afectiune cronica ce pana in acel moment nu dadea simptome. Presiunea pe care o suporta articulatiile Sportul implica o serie de muscari repetitive ce lucreaza anumite grupe musculare si sistemul cardiovascular.

Durere Articulară De La Culturism durere articulatii

In functie de tipul sportului si de suprafata pe care se desfasoara, se adauga factori ce tin de intensitatea miscarilor, impactul inregistrat la contactul cu solul, greutatile folosite, etc.

Toti acesti factori influenteaza modul in care sportul afecteaza articulatiile noastre.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? In cazul persoanelor mai in varsta sau dupa traumatismedurerea genunchiului este data de osteoartrita uzura.

De exemplu, chiar si golful, un sport pe care nu l-ai considera atat de periculos din punctul de vedere al accidentarilor, poate da dureri de coate, gat, culturism și dureri articulare, incheieturi ale mainilor si chiar degetelor. Cauza sunt miscarile repetitive si pozitiile fixe pe care le adopta jucatorii.

artrita cricoidă

Sunt afectate in special gleznele, genunchii, dar si soldurile. Exista anumite persoane care acuza dureri daca alearga pe anumite suprafete foarte dure, precum asfaltul, insa nu resimt aceste culturism și dureri articulare daca impactul cu solul este atenuat de o banda speciala pentru alergare, precum pistele de atletism.

Cum sa ai grija de articulatii si incheieturi cand faci sport

In aceeasi idee, incaltamintea adecvata poate preveni durerile de genunchi sau sold, asigurand o pozitie corecta a talpii. Tenisul este un alt exemplu de sport cu un impact sporit asupra articulatiilor, de data aceasta cele ale mainilor.

Epicondilita este doar una dintre afectiunile frecvente, la care se adauga dureri la nivelul umerilor si chiar spatelui. Problemele apar si in sala de fitness, in special in lipsa unei incalziri adecvate a articulatiilor sau a fortarii acestora prin ridicarea unor greutati mult prea mari, intr-o pozitie incorecta.

Articulatiile si muschii functioneaza impreuna pentru a sustine activitatea pe care o initiem.

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

Daca muschii nu reusesc sa faca fata presiunii, aceasta este transmisa si catre articulatie. Specialistii ne atrag atentia ca secretul consta in respectarea regulilor. Daca facem sport corect, nu exageram, ne ascultam corpul si tinem cont de sfaturile antrenorilor, riscurile scad.

articulațiile doare la 27 de ani

Intr-un studiu publicat in anuldesfasurat pe un grup de peste Este important, insa, ca acestia sa poarte incaltaminte adecvata, sa paseasca corect, sa se incalzeasca inainte de efort. Atentionari speciale pentru persoanele supraponderale Un studiu publicat in anul confirma faptul ca un indice de masa corporala Ce să bei dacă doare articulația peste medie, care indica supraponderalitate sau chiar obezitate, cresc riscul de boli reumatice, in special artroza la nivelul genunchiului si soldului.

Explicatia sta, in primul rand, in faptul ca picioarele si articulatiile de la nivelul acestora poarta, pe tot parcursul zilei, greutatea intregului corp.

4 comments

Cu cat aceasta este mai mare, cu atat presiunea pe articulatii creste. Un alt factor pe care nu il putem ignora este favorizarea proceselor inflamatorii din organism. Supraponderalitatea ingreuneaza procesele din intregul organism, de la circulatia sangelui, pana la digestie.

De aceea, procesele inflamatorii de la nivelul articulatiilor pot fi amplificate fiindca organismul nu reuseste, pur si simplu, sa isi regleze procesele pentru a functiona in parametri optimi. Cum iti protejezi articulatiile Dezvolta-ti masa musculara Pentru ca muschii sustin si ajuta articulatiile, o masa musculara dezvoltata va preveni durerile articulare.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? – Body-Art Wellness Club

Poti opta, pentru inceput, pentru exercitii bazate pe greutatea propriului corp, precum genuflexiunile si flotarile. Ulterior, cand acestea incep sa ti se para simple, adauga greutati precum gantere, cu o crestere graduala a dificultatii.

  1. Cum și cum să tratezi articulațiile genunchiului
  2. Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?
  3. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

Nu uita sa ceri sfatul unui specialist daca simti orice fel de durere sau disconfort, pentru a te asigura ca nu gresesti printr-o pozitie incorecta a membrelor sau spatelui. Ia suplimente cu rol preventiv, care reduc durerea si inflamatia Suplimentele alese inteligent pot ajuta articulatiile printr-un aport de nutrienti ce mentin mobilitatea si elasticitatea acestora, reducand in acelasi timp inflamatia si durerea. Priveste acest obicei mai degraba ca pe un act de preventie decat de tratare, si beneficiile nu vor intarzia sa apara.

Cauta suplimente cu glucozamina, sulfat de condroitina, colagen si acid hialuronic, sau poti incerca extracte inovatoare precum extractul din membrana de coaja de ouNEM, care este o sursa naturala pentru astfel de nutrienti.

Iti poate fi de folos si un aport de acizi grasi Omega 3, datorita efectului lor puternic antiinflamator. Nu uita niciodata de incalzire Inainte de orice forma de miscare, chiar daca este vorba doar de o alergare usoara sau un meci de volei pe plaja impreuna cu copiii, asigura-te culturism și dureri articulare iti incalzesti corpul macar minute.

Sunt utile miscarile usoare care acopera mai multe grupe musculare, precum aplecarile picioare, spate, abdomen sau rotirile de brate brate, umeri, spate. Sporturi recomandate persoanelor cu dureri articulare Daca suferi de dureri articulare, in special in zona genunchilor culturism și dureri articulare soldurilor, iti recomand sa te concentrezi pe urmatoarele sporturi, cu un impact mai scazut asupra acestor articulatii: inot.