Dureri articulare schi - Visezi la vacanta de iarna? Pregateste-te pentru schi! - Kinetic

Dureri articulare schi, Cuvinte cheie de căutare

Cum sa-ti protejezi articulatiile cand faci sporturi de iarna Cum sa-ti protejezi articulatiile cand faci sporturi de iarna Publicat la data de: 02 Februarie Actualizat la data de: 18 Iulie Odata cu dureri articulare schi, amatorii sporturilor de iarna iau cu asalt partiile, experimentand sporturi precum schiul, snowboard-ul, patinajul sau clasicul sanius.

dureri articulare schi

Insa foarte putini constientizeaza riscurile la care se expun, si impactul pe care aceste sporturi le pot avea pentru articulatii. In acest articol vom puncta cateva metode de protectie a articulatiilor, pentru a evita eventualele dureri musculare, accidente sau entorse.

Foarte indicat este sa faci si un dus cald inainte de a te lansa pe partie, pentru a incalzi articulatiile.

Cum scapi de durerile articulare

De asemenea, e bine sa prevenim patrunderea umezelii prin imbracaminte sau incaltaminte, intrucat umezeala favorizeaza durerile articulare. Nu sari peste exercitiile de stretching de la final, ce ajuta inima sa revina mai usor si mai sigur la ritmul normal, previn ametelile si cresc mobilitatea articulara.

dureri articulare schi

Ajuta-ti articulatiile, folosind suplimentele potrivite: sporturile extreme storc organismul de vitamine si minerale, afectand, in timp, articulatiile. Iar daca ati suferit in trecut entorse sau luxatii, suplimentarea devine obligatorie.

Este un produs ideal pentru sportivii amatori sau de performanta, pentru protectia zilnica a articulatiilor si muschilor in cazul suprasolicitarii lor sau pentru recuperarea dupa accidentari ale tendoanelor si ligamentelor.

dureri articulare schi

Produsul este indicat atat pentru preventie, sprijinind mobilitatea si sanatatea articulatiilor, a coloanei vertebrale si a muschilor si pentru formarea de colagen ce asigura functionarea corespunzatoare a sistemului osos si a ligamentelorcat si in cazuri de suprasolicitare a aparatului locomotor. Bucurati-va de adrenalina sporturilor de iarna, protejand articulatiile!

dureri articulare schi